Patron - Sürgün (Ft. Hayki) mp3 indir

Patron - Sürgün (Ft. Hayki)


patron:

yaptığımız box değil bu rap skorsky
pmc kop bit (haa) aklına sok bitch
yine zaman geçer tok tik
ya da tik tok hoş değil bilinç yok
hip hop filmim dipnot ''bu iş bok'kimi dost gibi görünür oda bir paradoks
aslında bana porsche nigga sana anadol
sanmaki her gece cepleri para dolu
üç beş çapulcu sabahına karakol
sana bok nigga bana brokoli salatası
stüdyona hala bi konu yapamadın ama
benim paramı da verin yada tara beni
bana sormayın demedim hiç 1 numara benim
önce çıkarın benim iskeletimi
gelip ağza tıkarım elim istemeyeni
verin iskeledeyim herif viski değer
pislemeyenime de viskimi verin
yaşlıyım sizin gibi kovalamak için
ama var birşeyim size yalamanız için
geri kaç rapin efeleri gelir elin tekileri keçi gibi kekeler biraz para için
ona yalakalık et oda kalabalık hep
ağzınla kuş tut veya kalabalık et
hayatına yazık et merakına kazık
vucut kazısına pazı gibi türk rap'ine kazık et
fazlasını salıver kasasını açıp rap'in yarasına tuzu basıp ortamına dalıver
amatör'e bazuka monitöre çamur at
göreme beni bu gece ateşime barut at

nakarat :

yıllardır yeraltındayım sıkıldım ilk defa
son kez döndü yine dünya
yıllarca bakacağım sandım oysa gördüm son defa
son kez döndü yine dünya
yıllardır yeraltındayım sıkıldım ilk defa
son kez döndü yine dünya
ve anladım ki oluru yok bu yaşantım bi sürgün

hayki :

yine kaçtı keyfim, sırtla teybi
pa pa pat yap dön bana hızla seyret
oğlum bu rap değil ki; geometri
acıtasyon tavrına nöroleptik ilaç gibi

vince carter'dan smaç gibi
micheal phelps'in attığı bi kulaç gibi sert
kramp gibi ani ve
işçiye verilen maaş gibi dert

telaşla biterken hergün, hergün ölür müsün?
kalır mı farkedersen ki
sök bu kalbi rapi terk edersem
ağzına soktuğum el kerpetenden

evin erkeği benim hani sorarsa biri
gelip hazıra kondun ama sevinme piç!
sana sokak yasak otur evinde iç.
benim elimde iş.

sana koyıyımda düş bura dağ başı
benim iş kanun dışı karmaşık
boğazına tel gibi gerildi siyaset
akıyor ticaret uğruna gözyaşı

biri bilmiş bulmuş anlamış
biri de tükeniyo sürekli kalmamış
al mal kapışıyo gibi tutup avuçla
rapi sor on senedir kim sırtlamış?

art niyet hortladı ne oluyo sormadın
içime taştı sabrım ama dolmadım
çocuk edebiyatı mı rap yoksa kan mı?
bak bana hala bi bok olmadım

kanını kurutan iki paralık kibirin
kapına dayanan ecele kim o diye sormadın
öle dirile geçiyo gün tam bir sürgün
bak bana hala bi bok olmadım.



Patron Şarkıları

Patron - Sürgün (Ft. Hayki) mp3 indir, Patron - Sürgün (Ft. Hayki) mp3 dinle, Patron - Sürgün (Ft. Hayki) şarkı sözleri, Patron mp3 indir, Patron mp3 dinle, Patron şarkıları, Sürgün (Ft. Hayki) mp3 indir, Sürgün (Ft. Hayki) mp3 dinle, Sürgün (Ft. Hayki) şarkı sözleri